Het runnen van een bedrijf vereiste altijd hard werken, intelligentie en doorzettingsvermogen. Tegenwoordig vereist het ook bewustzijn van technologie en hoe snel de wereld om je heen zich ontwikkelt.
Het runnen van een bedrijf vereiste altijd hard werken, intelligentie en doorzettingsvermogen. Tegenwoordig vereist het ook bewustzijn van technologie en hoe snel de wereld om je heen zich ontwikkelt. Er zijn eindeloze problemen waar een bedrijfsleider de hele dag tegenaan loopt, maar niet al deze problemen hoeven regelmatig voor te komen. Er worden voortdurend technologieën ontwikkeld die managers, CEO's en ondernemers kunnen helpen en wat vroeger standaardproblemen waren, kunnen minimaliseren.
Als je een beetje op je hoede bent om de sprong te wagen, bedenk dan dat sommige van je concurrenten nieuwe technologie zullen gebruiken, en dit betekent dat ze een hogere efficiëntie en minder hoofdpijn zullen ervaren. Om concurrerend te blijven, is het een goed idee om op zijn minst kennis te nemen van enkele van de beschikbare technologische oplossingen. Het volgende zal een handvol van de vele geavanceerde technologieën onderzoeken die kunnen helpen bij het verfijnen van uw bedrijf, zodat u meer tijd kunt besteden aan de onderdelen van uw werk waar u gepassioneerd over bent en minder tijd aan het worstelen met alledaagse, oplosbare problemen.
AI-ondersteunde juridische ondersteuning
Kunstmatige intelligentietechnologieën ontwikkelen zich snel en het blijkt dat ze je met veel meer kunnen helpen dan je in eerste instantie zou denken. Brightflag wijst erop dat kunstmatige intelligentie bedrijven kan helpen bij veel van hun juridische behoeften. Zaken als het opstellen van juridische serviceverzoeken, het beheren van juridische zaken en het toezicht houden op juridische uitgaven kunnen allemaal worden verbeterd met snel lerende kunstmatige intelligentie. Het mooie van AI is hoe snel het leert, wat betekent dat het je kan helpen je snel aan te passen aan en je aan te passen aan nieuwe scenario's. Dit betekent dat elke AI die nu is geïntegreerd, schaalbaar kan worden gemaakt, zodat u zich gemakkelijk kunt aanpassen naarmate uw bedrijf zich ontwikkelt en uitbreidt.
Teamcommunicatietechnologie
Er zijn tientallen platforms die speciaal zijn ontworpen om het voor leden van uw team gemakkelijker te maken om te communiceren en werk gedaan te krijgen. In veel situaties is een snel bericht in een groepsprikbord efficiënter dan een e-mailketen of een telefoontje. Mensen kunnen dingen in realtime lezen en erop reageren en inspringen wanneer dat nodig is. Als ze niet nodig zijn in het gesprek, kunnen ze doorgaan met hun andere werk. Zaken als Slack, Miro, Asana en Teams kunnen medewerkers helpen om samen te werken, zelfs als ze ver van elkaar verwijderd zijn.
Samenwerking en iedereen op de hoogte houden zijn van essentieel belang voor een bedrijf om tijdverspilling te voorkomen. Meer efficiëntie betekent meer werk voor hetzelfde (of soms zelfs minder) geld. Als iedereen snel kan chatten met wie ze maar willen, zal dit beide aspecten van uw bedrijf verbeteren.
Zorg er bij de implementatie voor dat het personeel begrijpt hoe de nieuwe tool moet worden gebruikt en maak een paar standaarden duidelijk (wie moet worden getagd, welke borden zijn voor welke soorten gesprekken). Dit zal medewerkers helpen om binnen te komen. Als je veel verlegen medewerkers hebt, kan het ook goed zijn om een standaard van groepsposts te maken voor bepaalde onderwerpen (zoiets als Hey team! Update: Project M moet worden herzien). Als je eenmaal sjablonen hebt gemaakt, kunnen degenen die postschuw zijn, gemakkelijker hun voortgang delen in een groepschat-instelling.
Cloudgebaseerde opslag
In de digitale wereld van vandaag hebben bedrijven veel bestanden die ze moeten opslaan. Daarom is cloudgebaseerde opslag een van de snelstgroeiende technologische toevoegingen aan bedrijven . Cloudopslag is een eenvoudig concept dat u waarschijnlijk al gebruikt, of u het zich nu realiseert of niet. Uw e-mail maakt gebruik van cloudopslag; je telefoon waarschijnlijk ook. Het gaat om het online opslaan van gegevens of bestanden in de digitale sfeer. De naam cloud komt van het gevoel dat de bestanden in de ether of in de wolken worden opgeslagen.
Voor bedrijven zijn er op dit gebied talloze mogelijkheden, afhankelijk van hoeveel opslagruimte je nodig hebt en het beveiligingsniveau dat je nodig hebt. De meeste opties zijn zo ingesteld dat ze gemakkelijk schaalbaar zijn als uw bedrijf groeit en uw behoeften veranderen.
Een van de grootste voordelen van cloudgebaseerde opslag is de fysieke veiligheid van bestanden. Bestanden die op een computer in uw kantoor of in een archiefkast worden bewaard, zijn vatbaar voor schade veroorzaakt door branden, overstromingen en aardbevingen (of ernstige koffielekincidenten). Ze leiden er ook toe dat u veel minder fysieke ruimte op uw apparaten of op de werkplek nodig heeft, lagere energierekeningen omdat on-site gegevensopslag veeleisend is en optelt, en minder milieuschade omdat er minder papier nodig is.
Virtuele realiteit
Virtual reality is niet alleen sciencefiction en horrorvideogames; het kan ondernemers drastisch helpen. Het blijkt dat virtual reality het trainingsspel heeft veranderd. Er zijn talloze programma's beschikbaar en bedrijven zijn bereid om een ervaring te creëren die specifiek is voor uw werkplek om u te helpen echt waardevol trainingsmateriaal te creëren. Oefening baart kunst, maar sommige bedrijfstakken hebben geen veilige of goedkope manier waarop werknemers hun vaardigheden of ambachten kunnen oefenen. Virtual reality-trainingsmaterialen kunnen hierbij helpen.
Technologie voor klantervaring
Technologie voor klantervaringen helpt bedrijven om contact te maken met en samen te werken met hun klanten. Dit kan zo simpel zijn als het verzamelen van basisgegevens zoals namen, contactgegevens en aankoopgeschiedenis op een veilige locatie waar medewerkers gemakkelijk toegang toe hebben wanneer dat nodig is. Natuurlijk zijn er opties die dit naar een hoger niveau tillen en klantinteracties met het bedrijf automatiseren, waardoor kortere wachttijden mogelijk zijn wanneer klanten contact moeten opnemen en mensen zo snel mogelijk naar precies de informatie kunnen leiden die ze nodig hebben. Sommige technologie voor klantervaringen wordt zelfs gecombineerd met augmented reality-technologie om onvergetelijke klantervaringen te creëren.
Boekhoudtechnologie
Boekhouding is een van die onderdelen van het bedrijfsleven waar precisie van cruciaal belang is. Fouten kunnen kostbaar zijn in het belastingseizoen en soms zelfs leiden tot juridische procedures. Er zijn een handvol uitstekende boekhoudtechnologieën die kunnen helpen het risico op fouten te minimaliseren en het proces van het voltooien van dagelijkse boekhoudtaken te versnellen. Koppel dit aan de manier waarop veel op boekhouding gerichte technologieën analytische gegevens kunnen leveren over inkomsten, uitgaven en inkomsten, en je hebt een bedrijf dat duidelijk in het belastingseizoen zit en is opgebouwd rond bruikbare gegevens.
De bovenstaande lijst bevat slechts enkele van de vele manieren waarop nieuwe technologieën het bedrijfsbeheer drastisch kunnen vernieuwen. Het kan ook een goed idee zijn om met uw personeel te praten over hun pijnpunten en over alle relevante technologieën waarvan ze hebben gehoord en die hen mogelijk kunnen helpen. Soms zijn er frustraties die gemakkelijk kunnen worden geëlimineerd, wat resulteert in een grotere medewerkerstevredenheid en productiviteit.