In deze blog zullen we u vertellen over de verschillende manieren waarop u digitale borden voor restaurants in uw bedrijf kunt gebruiken en er het beste van kunt maken met de juiste inhoud.
De constante verschuiving in technologie heeft geleid tot veel digitale apparaten, waaronder digital signage . Digital signage is een digitaal scherm met een sterke aanwezigheid die niet kan worden genegeerd of over het hoofd gezien.
Digital signage heeft sectoren op verschillende manieren geholpen om hun bereik te vergroten en hun potentiële klanten aan te trekken. De restaurantindustrie heeft ook verschillende middelen en strategieën aangenomen om haar bereik te maximaliseren, de klantbetrokkenheid en de verkoop van alle industrieën en sectoren te verbeteren.
De digital signage van het restaurant is in veel opzichten een steeds populairdere tool geworden. Het is echter essentieel om te weten en duidelijkheid te krijgen over narrowcasting en de inhoud die moet worden weergegeven voor maximale voordelen.
In dit bericht zullen we u vertellen over de verschillende manieren waarop u digitale borden voor restaurants in uw bedrijf kunt gebruiken en er het beste van kunt maken met de juiste inhoud.
Beste inhoudsideeën om op een restaurant Digital Signage weer te geven
● Voeg een sociale mediamuur toe
Om meer aandacht en betrokkenheid van uw klanten te krijgen, kunt u een social media-muur op de narrowcasting van uw restaurant plaatsen . Social media is een enorme verzameling inhoud die kan worden samengevoegd en weergegeven op digital signage om maximale aandacht van uw klanten te krijgen.
U kunt de feeds van verschillende sociale-mediakanalen samenvoegen met behulp van een sociale-media-aggregatietool, deze naar wens aanpassen en weergeven in de vorm van een sociale-mediamuur. Bovendien kunt u zelfs de inhoud die door uw klanten is geüpload, laten zien op hun sociale media-handvatten met behulp van de hashtag van uw restaurant.
De klanten in een restaurant plaatsen content in verschillende vormen op hun social media-handvatten. Het kan in selfies, foto's, video's, enz. Dergelijke inhoud kan worden aangeduid als door gebruikers gegenereerde inhoud. Door het op digital signage te plaatsen, kunnen merken sociaal bewijs opbouwen en klanten ertoe aanzetten hun aanbevelingen uit te proberen.
● Reviews en getuigenissen van klanten weergeven
Net als andere industrieën en sectoren, moet de restaurantindustrie ook de validatie van haar klanten laten zien om meer verkopen en conversies te krijgen. Mensen gebruiken internet in hoge mate als medium om hun mening over merken en hun ervaringen met producten te uiten. User-Generated Content is de new-age contentmarketingstrategie voor merken om hun winst te maximaliseren en merkauthenticiteit op te bouwen bij de klanten in de hedendaagse marketingruimte.
Door gebruikers gegenereerde inhoud verwijst naar de inhoud die is gemaakt door de bestaande gebruikers van een merk, en dit kan de vorm hebben van foto's, video's, GIF's, enz. De reden waarom het een favoriete trend voor marketeers is geworden, is sinds het is de meest authentieke, betrouwbare en oprechte vorm van inhoud. Het bouwt vertrouwen op bij de klanten en trekt ze meer naar het merk toe.
Het presenteren van de beoordelingen die door uw klanten zijn achtergelaten, inclusief hun aanbevelingen over narrowcasting, is een goede zet om het vertrouwen van uw potentiële klanten te winnen en ervoor te zorgen dat ze de meest aanbevolen artikelen bestellen.
● Digitale menuborden
De tijd dat restaurants papieren menukaarten gebruikten om hun klanten te bedienen, is allang voorbij. In plaats daarvan zijn restaurants nu digitaal gegaan. Digitale menuborden bestaan al geruime tijd en hebben de overhand gekregen om een van de beste uitvindingen voor restaurants te worden.
Restaurants kunnen digital signage gebruiken om hun menu en de voedingswaarde/waarde van de etenswaren weer te geven. Ze kunnen details geven over hun bestverkochte maaltijden, prijzen van de etenswaren, combo-aanbiedingen en nog veel meer. Bovendien is het een uitstekende manier om op papier te besparen en na te denken over het milieu.
Bovendien helpt het klanten het proces van het plaatsen van de bestelling te versnellen zonder het vervelende proces van surfen door de papieren menu's. Bovendien zorgen aantrekkelijke voedselafbeeldingen en aanbiedingen op de digitale menuborden ervoor dat klanten meer kopen.
●Gebruik het in wachtkamers
Een andere geweldige manier om de narrowcasting van een restaurant te gebruiken, is door deze op digital signage te plaatsen en in de wachtkamer te plaatsen. U kunt een verscheidenheid aan inhoud op het digitale scherm weergeven. Het kan een verzameling foto's zijn van de sfeer van het restaurant, etenswaren, voedselprijzen, speciale aanbiedingen en nog veel meer. Je kunt ook kwijlwaardige foto's van de bestsellers weergeven.
Hierdoor blijven de klanten betrokken en kijken ze ernaar uit om het restaurant uit te proberen. Bovendien vermindert het de gepercipieerde wachttijd van de klanten.
● Helpt bij upselling
Een andere geweldige manier om digital signage in restaurants te gebruiken, is upselling en cross-selling van etenswaren. U kunt een verzameling kwijlwaardige foto's, aantrekkelijke voedselafbeeldingen of de nieuw gelanceerde voedselproducten weergeven, gevolgd door een paar verleidelijke bijschriften.
U kunt bijschriften vermelden als 'Upgrade naar een grotere maaltijd door slechts $ 2 te betalen' of 'Gratis Peri-Peri-friet bij een grote maaltijd', enz. Dit zou helpen om meer verkopen en conversies te genereren, omdat het de klanten zou aanzetten om direct meer te kopen .
● Exclusieve aanbiedingen weergeven
Een andere fantastische manier om narrowcasting in het restaurant te gebruiken, is door speciale kortingen en aanbiedingen aan uw klanten te tonen. Het weergeven van kortingen op een groot scherm is zeer moeilijk over het hoofd te zien. Geef dus elke lopende deal of aanstaande verkoop weer om meer klanten aan te trekken en hun betrokkenheid bij uw restaurant te vergroten.
Bovendien, als uw klanten uw maaltijden en eten lekker vinden, zouden ze gedwongen zijn om meer te kopen tegen minimumprijzen. Dit zou geweldig zijn om de aandacht van uw klanten te trekken, de winst op te schalen en inkomsten te genereren.
Conclusie
Dit brengt ons bij het einde van dit bericht, en u bent nu op de hoogte van de use-cases van digital signage in restaurants en hoe het enorm kan werken om uw bedrijf te laten groeien en de klantbetrokkenheid bij uw merk te vergroten.
Afgezien van zijn sterke aanwezigheid, heeft digital signage ook het potentieel om relevante informatie weer te geven, het publiek te betrekken en nog veel meer! Digital signage heeft keer op keer zijn ongelooflijke impact bewezen en hoe het bedrijven ten goede kan komen. Als je de tool voor de groei van je bedrijf nog niet hebt gebruikt, loop je veel mis.
Ga je gang, installeer digital signage in je restaurantbedrijf, en je zult versteld staan van de voordelen voor je bedrijf op de hierboven genoemde manieren!