De verborgen ROI van digitale initiatieven in de winkel

Het is moeilijk te geloven dat fysieke winkels nog steeds terrein verliezen aan online retailers, ondanks een betere klantenservice en gemak. De belangrijkste reden hiervoor is het gebrek aan digitale instore initiatieven.

De voordelen van het gebruik van narrowcasting in de winkel zijn bekend en de interesse in het gebruik van deze technologie groeit snel. Een nieuwe trend is dat digital signage in de winkel wordt gebruikt voor meer dan alleen reclame en promotie. In deze blog bekijken we hoe digital signage specifiek kan worden gebruikt voor klantbetrokkenheid in de winkel, evenals de verborgen ROI die dit kan opleveren voor retailers.

Het is moeilijk te geloven dat fysieke winkels nog steeds terrein verliezen aan online retailers, ondanks een betere klantenservice en gemak. De belangrijkste reden hiervoor is het gebrek aan digitale instore initiatieven. In dit artikel. we zullen bespreken hoe winkels digitale initiatieven in de winkel kunnen integreren om de winkelbezoekervaring, klantenservice en zichtbaarheid van de winkelvoorraad te verbeteren.

Veel bedrijven beseffen nu hoe belangrijk het is om te investeren in een digitale aanwezigheid in de online wereld. De meeste bedrijven kiezen ervoor om dit te doen door te investeren in een online winkel. In deze blog wordt bekeken hoe dit kan helpen de offline ervaring te verbeteren.

Hoe sociale media te gebruiken om de winkelervaring te verbeteren?

Als een klant positieve foto's van uw producten online plaatst, verspreid deze dan samen met merk-hashtags en links naar uw e-commerceplatform. Hierdoor kan het online gebruikersbestand profiteren van het zien van het product in de hand tijdens het winkelen; vroeg merkentrouw opbouwen .

Als u van plan bent een vrachtcontainer te verschepen, of deze nu vol vracht is of een display, dan zijn er een paar factoren waarmee u rekening moet houden bij het kiezen van een verzendmethode. De eerste is of u wilt dat de vrachtcontainer wordt afgebroken of gemonteerd. In de meeste gevallen is het goedkoper om de vrachtcontainer knock-down te verzenden. Dit komt omdat wanneer de lading wordt verscheept, de container in elkaar moet worden gezet. Een knock-down display is echter zelf in elkaar te zetten en makkelijker te doen!

Hoe nieuwe technologieën zoals touchscreens de offline ervaring kunnen verbeteren

Hoe moderne ontwerptrends zoals mobiel-eerst en responsief webdesign , nieuwe hardwaretechnologieën zoals touchscreens en hoe bedrijfsmodellen veranderen (zoals "winkelen vanaf je bank") allemaal helpen om de offline winkelervaring elke dag te verbeteren.

In de wereld van beursdisplays kan verzending en montage van uw display een punt van zorg zijn. De beste manier om dit te doen, is echter om de beste optie te vinden die bij uw behoeften past. Gemonteerd display Verzenden is de gemakkelijkste manier, omdat het rechtstreeks naar het congrescentrum of de locatie wordt verzonden waar uw display zal worden opgesteld. De montage zorgt ook voor een snellere insteltijd. Knock-down display Een knock-down display wordt in delen geleverd. Op deze manier kost het minder om te verzenden en is het eenvoudig te monteren in het congrescentrum. Ze zijn ook gemakkelijk naar uw deur te verzenden en kunnen in een kleine ruimte worden opgeborgen.

Hoe in-store content helpt om van winkelbezoekers klanten te maken

Uit een onderzoek van de Universiteit van Californië blijkt dat die frequente gebruikers van geïmproviseerde of willekeurige strategieën een duidelijke afname in gevoeligheid voor straf vertonen en zich vaak bezighouden met 'roekeloos gedrag'. Dit komt omdat ze ongevoelig zijn geworden voor het ervaren van mislukkingen door hun constante gebruik van onaangepaste copingstrategieën. Als je altijd aan het experimenteren bent, zul je de discipline gaan missen die nodig is voor doelbewust leren, oftewel doelbewust oefenen.

Terwijl het consumentisme zich blijft verspreiden, is er één plek die niet door technologie is getransformeerd: winkels. Maar er zijn een paar nieuwe technologieën die daar verandering in brengen. Een van deze technologieën is in-store content. Deze technologie wordt gebruikt door giganten als Apple en Best Buy. Met content in de winkel kunnen winkels handiger en persoonlijker zijn voor klanten. Met Apple kunnen ze een persoon die een product gebruikt, helpen er meer over te weten en hoe het te gebruiken. Met Best Buy kunnen ze een klant helpen een product te vinden dat ze willen, zelfs als ze geen medewerker hebben om hen te helpen. In-store content verandert de manier waarop we producten kopen en wat we van winkels verwachten. Naarmate het gebruik van deze technologie toeneemt, kunnen we verwachten dat er meer winkels zullen veranderen om de nieuwe technologie te accommoderen.

Voorbereiding is de sleutel. Het bespaart u tijd en moeite en maakt uw bedrijf succesvoller.

Een gedegen voorbereiding leidt doorgaans tot een proces dat sneller en efficiënter verloopt. Dit komt vaak omdat het resulteert in betere resultaten en tegelijkertijd een hoger totaalrendement op de investering .

Het wordt als een slecht teken beschouwd als u niet op zijn minst tien redenen kunt bedenken waarom uw aangepaste winkeldisplayproject zal werken, omdat de kans groot is dat als u niet met zoveel redenen op de proppen kunt komen, er waarschijnlijk niet tien goede zijn . Dus je moet jezelf nu afvragen voordat je verder gaat: hoe denk ik echt dat dit product het bedrijf van mijn klant zal laten bloeien?

Displaybedrijven zullen niet enthousiast zijn om u een display te geven, tenzij u ze voldoende tijd geeft, dus verwacht niet dat al uw gewenste displays binnen een paar dagen klaar zijn voor gebruik. Geef ze wat extra weken of zelfs maanden, afhankelijk van de grootte en het type scherm dat je wilt kopen.

Tijd is zeker van essentieel belang als het gaat om het afdrukken van displays en er zijn zoveel factoren waarmee rekening moet worden gehouden, zoals verzendkosten, transporttijd en winkelverkeer, dat deze vraag niet genoeg kan worden benadrukt. Als u bijvoorbeeld hoopt op zeer korte termijn een nieuwe marketingcampagne uit te rollen, is het onwaarschijnlijk dat een drukkerij de nodige doorlooptijden – of extra personeel beschikbaar zal hebben om zo’n krappe deadline aan te kunnen.

Veel onervaren klanten zijn verlegen als het gaat om het stellen van vragen over de producten die ze maken.

U zult moeten beslissen of u uw display knock-down of gemonteerd wilt verzenden. In de meeste gevallen bespaart het verzenden van een knock-down display op de verzendkosten. Als u de verzendkosten per pond betaalt en u heeft een klein hokje, dan bespaart u een hoop geld met het verzenden van een knock-down display.

De eerste stap bij het kopen van uw display is om erachter te komen of u wilt dat uw display afgebroken of gemonteerd wordt verzonden. In de meeste gevallen bespaart het verzenden van een knock-down display op de verzendkosten . Het bespaart u ook tijd, omdat u uw display niet hoeft te monteren. Als u echter een displaybedrijf gebruikt om uw display te monteren, moet u deze extra betalen. U kunt bedrijven vinden die uw display zullen monteren als u dit niet kunt.

Conclusie

Er zijn veel verschillende factoren waarmee u rekening moet houden wanneer u beslist of u uw beeldscherm al dan niet afgebroken of gemonteerd wilt verzenden. Uiteindelijk bepaal je zelf wat het beste bij jouw situatie past. We hopen dat deze blogpost nuttig was omdat het je een beter begrip gaf van de voor- en nadelen van elke optie.